godmorgon,goddag,godlunch?

Jag tänkte på en sak precis när jag satt och skrev rubriken,
Varför säger man godmiddag men inte godlunch? haha det är ju typ samma.

Pappa sa att jag skulle vara hemma idag för säkerhets skull,
mår mycket bättre idag bara ont i huvudet och hosta.
Har inte kollat febern än faktiskt,
nu ska jag gå och äta frukost och sedan fixa mig sen dra in till stan med Petra.
Ska shoppa lite och sånt! så länge sen hon och gjorde nått så ska nog bli kul.
Nu kanske jag ska ta och skynda mig (A)
Måste med bussen kvart över 1 här ifrån och hinna äta frukost och fixa mig innan..
JUSTE! nu är det ju lov till och med :D


Otroligt gammal bild som min kusin har knäppt,
orkar inte vända på den så den får vara såhär :$

Ha en underbar dag! /K


cuz' tonight will be the night that i'll fall for you.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0