ghost.

Jag vet inte riktigt hur mycket ni tror på andra sidan,spöken,andar eller vad man nu vill kalla det.
Men jag fick bara lov att berätta en sak som hände i fredags.

Var helt själv på övervåningen (inte ens djuren var där), hade inte fönstret öppet.
Och min brors rum var stängd och helt plöstligt började min dörr röra på sig (hade den halv öppen).
Har en byrå bakom dörren där det brukar ta stopp, men den stannade innan!
Och den nuddade inte något och sen stannade den så.
Sen efter skolan när jag var ensam hemma så började min katt rusa runt och sedan morra i tomma intet.
Min katt stod brevid och skällde (han skäller aldrig) och hade svansen mellan bena.
Ni som har hundar vet ju att dom gör det när dom är rädda,
och tror inte att dom är rädd för luft? right..

SÅ jävla äckligt!!! ååh jag dör, och sen spökar det i båda husen jag bor i.
Jag är egentligen inte rädd för det men när man är ensam hemma så väntar man bara på att nått ska hända, jag har ramlat ner för trappen flera gånger.. NÄRJAG STÅR STILL!? hur kan man göra det..
Och har varit med om olika massa saker, hållt på att strypas av mobilladdaren. en massa saker.
Det värsta/äckligaste jag har varit med om var när jag var med Rebecca och vi spelade anden i glaset.
Vi höll händerna emot varandra och bad dom göra så vi höll handen, och som sagt och gjort.
Dom gjorde det och man kände verkligen hur dom tryckte ner mitt finger sen släppte dom och tryckte ner igen.
Man såg det verkligen i huden på varandra också, usch..
Eller när vi var på Bergön med klassen och spelade och frågade vad vi skulle göra för "lek" sen,
och dom svarade tipsrunda. och sen gick vi ner till lärarna när vi börja och fråga vad vi skulle göra.
Hon "vi tänkte ha tipsrunda men hittade inte alla lappar så vi tänker göra en annan sak".
Och massa frågor som bara en visste och den höll inte på glaset. så äckligt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Läskigt ;O men tror du att det fortfarande spökas hos oss?:P

2009-11-14 @ 22:35:43
URL: http://hannaliiindberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0