Gårn.

Efter skolan så for jag hem till Jessica och skulle fixa lite till redovisningen av tekniktemat, vi har muntligt då så vi hade tänkt att fixa bildspel och en massa.. Men vissa saker vill inte som man själv vill, hehe.
Sen så gick jag till bussen och var på väg hem men kom på att jag kunde åka till gårn ist,
så nu sitter jag här och väntar tills min pappa ska hämta mig.Vilket är snart för vi har träning,
Jag har lite träningsvärk i ljumskarna (?) vet inte om det är från simmningen men..
Lär kanske få ännu mera ikväll för jag tro att det är styrka som vi ska ha på träningen,
känns otroligt dryg. MEN ändå värt!"
Nu ska jag gå och och äta varmkorv dom bjuder på det idag här på gårn,
sedan ska jag umgås med lite vänner.
Har även sjungt lite singstar låter inte sådära super bra men kul äre!

Ha en bra dag! /K

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0