gaaah.

For som sagt till Bjästa igår, var på gårn till 12 kanske. Och sedan gick jag och Carl hem till honom, datanördade lite och sedan så såg vi på film och sov. Vaknade runt halv 10!½!!! imorse, usch trodde jag skulle dö.. Men la kvar i sängen och såg film och sådant till kvart i 1, och kl.1 skulle vi åka in till staden. Gjorde absolut inget speciellt, det var julmarknad i stan så det var fult med folk och alltsådant. Gick och åt på max efter vi hade fått in allt folk som vi skulle ha med oss. haha.
Sedan så for jag hem, skulle egentligen på hockeyn. MEN såklart så var ju det slutsålt eftersom Foppa och Näslund ska spela och dessutom i samma kjeda (Y) sedan tror jag det var sundström? som kom tillbaka efter sin skada, så nu äre bara att hoppas på det mesta. Vi spelar mot Rögle, haha. För er som ville veta tänkte jag,
nu håller min familj att ställa upp tacos på bordet så jag sitter på golvet. Men nu ska jag gå och äta tacos och sedan hoppas på att någon ska se på hockeyn hemma eller om det är nå "galej" i staden ;).
Sedan så kommer Carl till mig och ska sova här, blir nog bra det.
Ha en bra dag!

We are the best, fuck the rest.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0