fräkning

Jag hade tänkt att skriva mycket tidigare egentligen,
men det blev aldrig riktigt av.
Märkte att jag blev fräkning utav solningen,
fast dom syns inte lika väl nu som förut iaf (Y)
När jag kom hem från Petra så gjorde jag mig en smothie,
satt mig vid datorn och sånt.
Sen kom Klas och Brittany hem hit, så vi 3 hoppade ner i soffan med mamma och hennes kille.
Kollade lite på Singing bee (?) och dansbandskampen, haha.. ja mamma bestämde!
Jag och Brittany bestämde oss för att fara till affären,
hon köpte dricka,glass och nå grej till Klas medans jag köpte glass.
For hem och satt oss i soffan en stund till och bara hade kul och myste.
Sen har jag nog inte gjort något speciellt ikväll, saknat en person bara.
Nu ska jag kolla vidare seda lägga mig i sängen och se en Wallander film!

Ha en bra kväll! /k

Jag hatar känslan av att gå och lägga sig i en stor säng helt ensam, utan dig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0