färga håret?

Jag funderar på att färga håret igen.
ELLER  rent ärligt så måste jag det för jag tappar hårfärg hela tiden,
men denna gång undrar jag om jag ska ha samma rödfärg eller
om jag ska köra brunt med röda slingor eller brun/rött hår!?
Vad tycker ni skulle bli bra?..

Sen ska jag klippa ordning en "emo" frisyr som alla kallar det,
typ.. lite sidecut men ändå så jag kan dra ut håret på kinden snyggt.
Sen en snygg lugg och sedan kanske löshår :).


Var på matchen ikväll, vi vann med 4-0!!!!!!
Så jävlas great, och modo kom över timrå i tabellen!
Dock bara med ett poäng men det är great iaf, känns bättre.
Och nu har ju foppa kommit tillbaka och snart komma markus näslund och en till in!
Så sjukt bra, då kommer det nog gå bättre.
Vi har tyvär tappat en hel bra spelare, och just dom som är bra på passningsspel..
Men nu kommer det nog gå bra när vi har foppa som är bra på det, och sen näslund och dom.
En ful sak jag kom på.. haha är släkt med Näslund XD hha..

Men nu måste jag verkligen gå och sova och hinna/orka kliva upp imorgon.l
Ha en bra kväll! /k

Så otroligt många sömnlösa nätter utan dig..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0