drömmar

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig har fått en massa olika drömmar nu på slutet,

inatt drömde jag att Brittany körde sin bil och Klas åkte (i en nerförsbacke!) sen körde
dom bara på två hjul!! och klas höll på att göra konster i bilen, och sen la dom i backen
och började backa och då for dom på en bil och parkerade på den och medans hoppade
hon ut från bilen och låste dörrarna så Klas kom inte ut.
Sen då gubben som ägde bilen som hon hade parkerat på blev skit sur och puttade bort deras bil
och då började Brittany's bil rulla som Klas satt i, sen skulle jag gå fram och rädda han.
men då skrek han att han hatade mig sen dog han!?

För någon dag sedan drömde jag om Kenza,
vi var på en fest och jag började prata med hon och helt plöstligt hon bah: ursäkta jag pratar
inte med folk som jag inte känner.
jag: men jag ville bara säga att din blogg är skit bra och du är otroligt fin!
hon: haha tack :)!! ... vadå blogg? jag har ingen blogg?
Så någon hade alltså låtsas vara hon, i hennes blogg (riktiga bloggen alltså).
och usch allt var skit sjukt, sen blev vi bästa vänner och allt.

Sen är det mera såna sjuka saker som jag har drömt, drömde typ 4 olika konstiga inatt.
Helt sjukt..

Kvällen igår var iaf kul tills polisen kom, vet inte riktigt varför har fått höra olika saker.
Massa möbler hade gått sönder tydligen, det var gängslagsmål? aa massa olika sånna har jag hört..
Så ver inte riktigt vad som är sant xD det stod en mamma där utanför och såg skit sur ut iaf,
men nu ska jag gå och hoppa i duschen! eller ne.. går nog i duschen ist :)

Ha en bra dag! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0