bad.

Kom hem från stan för ett tag sedan, vi hade studiebesök på um.
UM = UNGDOMSMOTTAGNINGEN. ehhe, var absolut inget speciellt.
Jag hade gått och gruva mig om det skulle vara samma kvinna som jag har haft.
(jag har p-stav, haft p-piller så jag har varit där.)
OCH såklart var det ju samma!! haha, men hon kände inte igen mig.
Sedan hade vi lunch så vi gick och åt på Subway<3. så otroligt gott!
Efter lunch hade vi bad på paradisbadet, haha så drygt..
Tappade lite hårfärg så är lite brunaktigare nu, not good :(.

Har ingen träningsvärk från igår,thats great!
Har bara lite ont i ryggen längst ner eller egentligen hela ryggen.
Men har så mycket knutar(?) och allt sådant så det är inte konstigt,
ikväll ska jag vara med Jennie och Tomas.
Tror dom kommer hit snart och sedan ska vi spela anden i glaset,
busigt värre va? haha ne skoja lite.
Ska gå ner och laga mat nu eftersom jag är ensam hemma,
är hos mamma igen och hon jobbar eftermiddags.
Ska sova här igen, blir lättare när jag ska vara med kompisar här.
Men ska gå ner och steka kyckling och koka bandspaggeti kanske.. vet inte än!

Ha en bra dag! /k


With every hour I feel I'm losing u, I've never been this scared before.

Kommentarer
Postat av: jennie föööfaan

Älskar dej karin <3



och anden i glaset e lääskit=(

2009-11-17 @ 22:45:53

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0