åka och äta.

Sitter i petras säng än, haha..
jag har tyvär inte mördbultat henne än, det kommer det kommer!
Vi sitter och äter falukorv för vi är hungriga.. haahah
Vi väntar på att hennes låtsas pappa Peter ska bli hungrig så vi kan åka och äta,
haha.. fast nu sa Petra att han var hungrig, han ska duscha.
Om ni ville veta tänkte jag :D.
Ikväll......... ska vi nog sova, haha nejmen det finns nog inget annat att göra här i stan.
Hon har tagit sprutan mot svininfluensan, hon har skit ont i armen..
Tur att jag inte ska ta sprutan, känns onödigt.
Dom använder ju samma vacin (?) som förr, och då var det mera som dog av själva sprutan.
Och det är väl någon som fick nått fel nu och bara gick baklänges?
Jag kommer ändå inte dö av svininfluensan, det värsta är väl att jag får en knorr (läs; IRONISK!)
Hahah, ja.. men alltså jag vet inte. tycker bara att det är onödigt med en spruta
när den inte är farligare än vanlig influensa..
Snart ska vi nog vacinera oss mot magsjuka,huvudvärk,feber och allt möjligt..
Känns ungefär som så, men jag avstår från sprutan iaf!

(klicka på bilderna för att se i ett större format!)


och nej jag är inte skitnödig på sista bilden..
hoppas ni ser att vi är seriösa!

Ne nu ska vi åka och ätaaaa!! eheheheheheheheh. skoja-

Ha en bra kväll motherfuckers! /K

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0