x-mas

Kom hem från Ulrika för ett tag sedan, jag och Jennie började med att gå runt i Gullänget.
Tillslut kom jag på att vi kunde ringa till Ullis och vara med henne,sagt som gjort så gick vi till hon.
Gjorde inget speciellt, sedan så följde  vi med hennes bror till norra.
Blev lite sladdningar, sååå nice! och basen (L).
Efter tolv slaget och när alla började skicka sms och ringa så fick man lite julkänsla faktist,
då kände man verkligen att det är jul och sånt :).
Ska snart gå och sova efter att jag har pratat klart med en från england,
måste förresten säga godjul till er alla också :D!


gavin... säger:
i luv christmas!
and i dont speak to you anymore for a reason!!!
kkarin säger:
cuz!?!?!?!?!
kkarin säger:
my haircolor? :/
gavin... säger:
because i get horny wen i speak to you!


(varför jag frågade om hårfärgen var för han hatar att jag är brunett..)
och jag kan även säga att jag inte har cam eller något på.. hahaha tro inte sånt om mig.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0