upptagen.

Förlåt för att jag har blivit så dålig på att skriva, men har inte gjort något annat än att plugga.
Och sen har det hänt en hel del saker nu på sistonde, men det ordnar sig!

Jag hade feber imorse när jag vaknade så jag var hemma hela dagen,
sen när mamma slutade så följde jag med henne och gjorde en sak. (hemligt justnu..)
Sen så gick jag till mormor och skulle gå på stan med henne, fick jeansleggings + mascara.
Gaah, fan vad underbara alla är! Sen så pekade jag ut lite kläder som jag ville ha i julklapp,
det känns som om jag mest får mjuka julklappar iår! men det gillas när man själv valt vad man vill ha.

Genom att mina föräldrar är skilda så firar jag inte jul med båda mna föräldrar,
jag byter alltså.. ena året är jag hos mamma och nästa hos pappa.
Och nu i år så ska jag & mamma + släkten på mammas sida ha lilla julafton dagen innan julafton,
sen så ska jag till pappa och fira jul där.. Fast det känns inte alls som om julafton blir lika lyckad där som hos mamma. Vi ska till pappas mormor där farmor & kankse farfar är (han jobbar), så det blir inge skoter eller något.
Inte ens mina kusiner ska jag fira jul med, hur bra julstämmning får man då?! aja..
Det är väl sånna smällar man får ta!

Hur tusan kan man ha idrottsprov!? vi har det iaf på fredag, och lucia skit.. gaah jag blir galen,
jag längtar tills jullovet som tusan! bara sova sova sova..
Ne men nu ska jag gå och prata ¨lite med mami!
Ha en bra dag :)

Hittade en del fula & gamla bilder som jag tänkte att jag kunde bjuda på!


Jätte gammal bild så jag ber om ursäkt för ögonbrynen..


Samma här.. tyvär!


Gaah,saknar hårfärgen och luggen när jag ser den hära bilden :/



Jag i blont hår!
Mitt hjärta vill att du ska vilja ha mig.

Kommentarer
Postat av: erika

men fina bilder!:o

2009-12-09 @ 20:36:12
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/
Postat av: jennie

helvete vad du ska vara fin människa!<3

2009-12-12 @ 12:41:11
URL: http://jennieeejner.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0