tvmys.

Sitter här vid datorn och tv;n,  dricker julmust och äter lite kakor.
Jag fastnade framför kanal 3 där det är "anna ankas jul", helt ärligt så tycker jag att hon är skrattretande.
Säger att alla i Sverige är fet när det är i USA där dom "fetaste" bor, right? :)
Och att brunetter är fula blabal, dom kända brunetterna kommer typ från USA i think. haha ja.
Och att hon pratar sååå jäkla ful, min brors tjej kommer från USA och inte tusan pratar hon sådära.
Jag bytte nyss kanal till 5;an där det är "Coyote Ugly", riktigt bra film genligt mig själv.
Här kommer en snabb förklaring på den:
"Amerikansk romantisk komedi från 2000. Violet är en 21-åring som kommer till New York för att förverkliga sina drömmar som sångerska och sångskapare. Men istället får hon jobb på Coyote Ugly, den hetaste, sexigaste baren på Manhattan där alla bartendrar är tjejer."
Nu ska jag gå ner och be min mamma massera mig, sedan gå och lägga mig :)!
Har sovmorgon imorgon, men jag skriver när jag kommer hem från skolan imorgon.
Jag vet inte.. jag längtar inte efter jul längre, allt har typ försvunnit..
Men längtar obeskrivligt mycket tills jag åker/kör skoter och åker snowboard!
Hade tänkt att lägga ut två bilder på mina kompisar sedan förra året när vi skulle till Skorped.


Mja,  men skriver mera imorgon! ha en bra dag!


Sanning är stolthet, och stolthet är sanning.




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0