tredje advent.

Igår kväll så kom Jim och Jennie hit som sagt, vi pratade en hel del först och sedan så såg vi på film.
Tror filmen hette "scream 2" haha så värdelös film, men jag och Jennie såg inte så dära värst mycket.
Jennie sov här så vi skulle se på "svensson svensson" när vi gick och la oss, men somnade ifrån filmen fort.


(Bild lånad från google)

Vaknade för typ en timme sedan eller så, och nu sitter jag här och dricker glögg och äter lite pepperkakor.
Undra vad man ska göra idag, eller om man bara ska chilla.. jadu en bra fråga!
Är det någon som har funderat vad dom ska vara på nyår eller så?
jag tycker personligen att det är förtidigt att tänka på ännu :o haha,
men nu ska jag lyssna klart på slipknot och hoppa runt i huset medans jag är ensam hemma :)!
Ha en bra dag! /K


Be proud of who you are.

Kommentarer
Postat av: ingrid [ingridpetersons.blogg.se]

fin blogg :)

2009-12-14 @ 18:45:32
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0