toker.

Ja just nu sitter jag och kallar mig själv toker.. Dels för videoinlägget haha, och för jag är  vaken ännu.
Igår somnade jag runt 5 så frågan är när jag tänker somna ikväll och då är frågan vilken tid jagkommer upp,
ska nog äta någon god middag här hemma med mamma kanske ta någon grogg sedan be hon skjutsa mig till Högland för det är fest hos en kompis såå dit och festa sedan hem. ahaha
Ja frågan är ju vem nyårskyssen ska till, haha.. jaru det får jag väl skriva om när jag kommer hem imorgon eller dagen efter ;). Jag har fortfarande kvar det dära sminket som jag hade i videoinlägget, haha.
Tror tusan att jag ska gå och tvätta bort det nu, hämta något att äta/dricka sedan se på tv/film..
Känns så drygt gaah, kommer vakna så jääkla sent och sen så kommer jag vara så jävla trött och lite små sur hela dagen.. känns inte sådära jätte lockande, kanske ska slänga iväg ett sms till mamma (som ligger nere och sover) och be hon väcka mig imorgon bitti, i en vettig tid! Haha inte för att jag lär kliva upp men...
Aja ska gå ner och tvätta bort sminket osv. Skriver imorgon bitti när jag vaknar!
Ha en bra natt? haha vad man nu sägert!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0