tidigmorgon-

Till och börja med kanske jag ska säga att jag var lite trött igår, då jag hade skrivit att vi diskutera om våran HUND ska bli inne eller ute KATT. hahaa menar förstås katten, så tro inte att vi har någon "katthund".
Vet inte om någon av er minns det barnpogramet? :D haha.

Imorse så blev jag väckt ungefär halv 10, för kl. 10 öppnade onoff och dom hade mellandagsrea.
Åkte dit och hade tänkt att köpa en bärbar dator, vi hade redan hittat en på hemsidan.'
Men när vi kom dit insåg vi att den inte hade någon cam så vi kollade vad det kostade om man köper en lös..
Så det skulle ungefär kosta lika mycket som en med cam så vi köpte en med en inbygd ist, mycket behändligare (?) eller hur tusan det stavas. Så nu är mina julklappspengar slut och nu har jag en egen dator.
Känns jätte skönt men ändå jätte tråkigt, för nu sitter alla och skriver att dom ska shoppa på mellandagsrean.
Ja.. jag får ligga ghemma med min dator istället. Har börjat föra över bilderna hit, känner att det är dags för mig att skaffa en kamera också.. haha får önska mig det när jag fyller år, till sommaren..

Ikväll har jag inte en aning om vad som händer, jag har nyss fått hem filmen "the ugly truth".
Så kanske ber mamma köpa dricka eller något sådant och ligger och ser på den, ananrs vet jag inte.
Nu skajag surfa vidare, hehee. Ha en bra dag!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0