Stan

Jag kom ganska nyligt hem från stan, åkte in dit efter skolan med min mamma.
Vi hade tänkt att köpa lite julklappar till B och B, hehe.
Vi gick även in på Vila som hade 50% rea, mamma hittade ett par jääkligt snygga leggings till mig.
Ni vet sånadära svarta med lite hål därfram? ja iallafall sånna, bara man blir lite brunare så blire snyggt :)
Jag menar.. Svarta leggings och jätte vita ben kanske inte är sådära super duper snyggt tillsammans.
Kanske får jobba på solbrännan i Solarium,med brun utan sol eller vänta tills sommaren? ;)
Ja vi ser väl hur länge jag orkar vänta utan att använda dem,fast lär nog bli jäääkligt kallt nu i vinter.
Imorgon är det julavslutning, vi nopr har jobbat med en julrevy (alla niorpå änget gör det varje år.)
Så den sska fika jätte många olika kaksorter sedan få betygen sedan tror jag att vi slutar :)
Då vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske dra hem eller något sådant. mjaruuu.

HAHA, hade tänkt att skriva ut ett papper på en dikt som jag ska ha i ett julkort till mamma idag.
Våran skrivare har typ bluetooth skit, men jag fattade inte hur man gjorde (jag är uppe och den är nere).
Så då satt jag och lekte lite för jag insåg att man kan kopiera papper osv. med det, skit bra sak :D!
HAHAHA, ja jag är lite barnslig ibland så la mitt ansikte emot där och kopierade det haha.
Men sparade bara två bilder som jag hade tänkt att ni skulle få se, jätte fula men men.



Ibland är det lite kul att vara barnslig! :D
Ne nu ska jag ner och hjälpa mamma med maten och baka kladdkaka så vi har något att käka senare ikv.
Ha en bra dag!

Allting går och allting ordnar sig.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0