sorry-

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men fick lov att skynda mig när jag skulle till Elin,
sen så sov jag där och jag tror vi gick och la oss runt 6-7? haha ja lite kvällshumor blev det ju.
Vi satt även och berättade roliga saker som vi har varit med om osv.


Elin: vi körde även cykeljakten när vi var små! vet du vad det är?
Jag: hm.. nea? :s
E: hahahahahha kan bero på att vi hittade på den själv XDDD


så ful man kan va XD hahahaha här är en bild från den natten haha.


Igår så såg jag på en as bra film som heter "My sisters keeper" jag grät kan jag säga..
Jag har faktiskt lät boken! boken heter "allt för min syster" det är värt att läsa och se filmen!
Iallafall så sitter jag och ska fixa mig snart, just nu så dricker jag lite vin.
Ska snart gå till Frendo så jag slipper dricka ren sprit ikväll,
jaruuuu :)!skriver mera imorgon ha en bra dag pöss.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0