sömntuta.

Typ direkt efter jag hade ätit frukost & duschat så for jag till Elin,
Sminkade mig och sådant sen så fick vi lite besök och hon försökte städa lägenheten.
Runt 8 så kom Petra till oss och då skulle vi ner till busstationen och möta upp Lolloh som kom hem!!
Hon flyttade till Stockholm i somras och vi har inte sett henne sen dess så var jätte kul att träffa henne,
gick upp till Sibylla och åt mat (Elin åt och vi snodde haha), gick hem till Elin och då kom Jacob dit.
Efter ett tag kom Petra och Lolloh för Petra skulle låna krydda och sedan så försvann dom,
och då kom Kp och Åsele eller ja Kristian och Andreas som dom egentligen heter.
Kom och tänka vilka fula smeknamn vi har på vissa t.ex. Åsele, han bor i Åsele så därför kallas han det osv.
Gjorde inget speciellt först och efter ett tag började vi se någon film som namnet är bortblåst på (A),
skulle vara en sräckfilm eller typ rysare? speciellt läskig eller så var den då inte, och jag är extremt rädd för skräckfilmer osv. såå ja :). Efter filmen så började Jacob klaga på att han ville hem, klockan var kankse halv 2? iallafall så stannade Andreas och Kristian för att irretera honom haha. Andreas har körkortet så jaapp.
Efter ett tag började Elin kolla på film själv haha, men avslutade den ganska snabbt då Jacob var som om han hade rökt på. Han var alltså jääkligt förkyld, och Krisitan har gjort en egen tatuering(?) hahah, Andreas och han hade döpt honom till svante.. Det är alltså en oval ring (ska vara en rundring egentligen) med kryssade ögon som om han var död och en glad mun? haha går inte ihop för mig :D haha as ful iallafall,förlåt om du läser detta.
Åkte hem runt kvart i 3 och såg lite på tv sedan kollade jag på filmen "shopaholic" eller vad den heter,
Och vaknade nu, haha intresant va? :).
Andreas ska tatuera sig idag så hoppas det blir bra, tror han skulle skriva typ "Andreas 1991" eller liknande på underarmen. Blir det en snygg still på texten så kan det bli jääkligt snyggt.
Ikväll vettetusan vad som händer, finns nog inget att göra.. haha får bju hem någon som vill titta på film med mig helt enkelt. ska gå och göra frukost! ha en bra morgon!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0