soffpotatis?..

Gaah jag har ett framtidsjobb! att bli en soffpotatis!! hur underbart låter det inte? :)
Sitta i en soffa hela dagarna och inte göra något alls, gaah! min dröm.
Nu hade jag tänkt att hoppa i duschen och scruba mig lite osv. sen se på tv och mysa med mamma,
imorgon så ska jag och Jennie in till staden efter julavslutningen så vi ser väl vad som händer och sker :).
Stan är inte speciellt säker med hon och mig där om man säger så..
Ne skojar lite, jag är alldes för trött för att sitta och skriva ett inlägg just nu.
SÅ skriver väl imorgon när jag kommer hem från staden elelr liknande :)!
Undra hur långt min mamma hade tänkt att gå med min hund!?
Hon har varit borta as länge.. haha jaja märker väl när na kommer tillbaka om inte annat.
Nu precis så kom hon hem :D haha!  Ha en bra kväll ni som redan har fått lov!



Det är inte orden som sårar, det är tystnaden som gör mig livrädd.


Kommentarer
Postat av: nathalieh

godmorgon!

fin blogg, planer för dagen? :)

2009-12-22 @ 10:30:59
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0