school.

Just nu tror jag inte att det finns något drygare än skolan..
Igår så var jag i skolan och sånt skynda mig hem slängde i mig mat sedan så for jag till Själevad,
det var därför jag inte hann skriva något!

Idag/inatt hade det snöa jätte jätte mycket (eller okej, typ 1dm? haha),pudersnö..
Ni anar inte hur mycket jag längtar till skoter och snowboard nu elelr?! :D
så jävla kul det ska bli, iallafall så somnade jag runt 1? och vaknade 4 av huvudvärk och illa mående och kunde inte somna om, och har varit vaken sen dess och istället sen att sitta hemma så gick jag till skolan.
var kankse inte sisådära jätte smart kan jag ju säga, fick ondare och allt snurrade ibland.
Fick G på engelska provet iaf, haha.. jadu vettefan hur detta ska sluta :).

Vi hade idrott efter lunch där vi hade dans så det blev en del snurr hit och dit, gah trodde jag skulle spy.
Jag är inte alls åksjuk eller något sånt i vanliga fall och bli inte lätt spyfärdig om man ska säga så..
Var kankse huvudvärken som gjorde en del också, jag gick och la mig för jag höll på att svimma efter ett tag.
Efter idrotten tyckte killarna såklart att det var as kul med snön, så lite snö fick man ju på sig.
Lyckades även bita sönder mobilen lite (Y) bra där karin.

Nu har jag fixat heddern, tog en gammal bild eftersom jag inte har en bra bild på mig typ haha.
Och nu hade jag tänkt att göra lite te och sedan plugga till musikprovet som jag har imorgon och sedan göra lite matteupgifter, JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR MAN BEHÖVER VETA MUSIKENS BAKRUND!?
Inte ens kul ju, och jag ska nog inte jobba med det ändå så? haha aja.. bita ihop och plugga bara.
Men nu ska jag plugga som sagt, måste kirra detta!
Ni får ha en bra dag, och hoppas inte ni har så mycket att plugga osv.!


Everything you can imagine is r e a l!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0