Nyår!

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan, ska väl snart gå och duscha osv.
Tror nästan att jag ska ha en ansiktsmask innan jag duschar? hm, ja låter inte allt för fel.
Sen typ fila fötte(rna, haha inte för att någon lär se mina fötter men dom är hårda.
Alltså... Mina häl(?) är jätte hårda och det är massa lösskinn där så lika bra att fixa det, sen så lär ja ju äta lite.
Hmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva utom att jag såg livet enligt Rosa igår sedan såg jag Adam & Eve.
Somnade runt 5-6? så jag måste verkligen vrida tillbaka dygnet efter nyår.
Jag ska nog inte dricka ikväll inte vad jag har planerat iallafall, eller jo två groggar.
Känner mig inte för att vara stupfull blablabal, utan hellrelite lullig..
Men tar man med sig sitt så blir det lätt att man bara forsätter att dricka fast man inte borde.
Ja, jag menar får man ett bra start nu efter 12-slaget så blir resten av håret rätt så lyckat med..
Det är något att fundera på tycker jag, aja ska hoppa i duschen nu!
Ha en bra dag så skriver jag när jag är klar.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0