money money money..

Nu har alla åkt hem så nu är det äntligen tyst och skönt här igen,
har lust att be mamma åka och hyra film? antar att allt suger på tv;n som vanligt.
Jag fick en hel del kläder sen 2200kr, men jag har en dag kvar ;)!
Har hittat en mini pc för 3890kr på elgiganten (?) som jag kankse ska köpa, lär bli nice.
Det känns som om jag ska spy är såå jäkla mätt utav alla julmat,
jag tycker att det godaste på julbordet är revbensspjäll,blana och rödbettssallad (?).
Har ni någon speciell favorit på julbordet? Isf vad? :)

Just nu vet jag inte vad som händer ikväll, har iallafall lust att göra något men får se!
Är nog alldes för trött och lat för att gå ut nu känns det som, men ska springa ner till mamma nu!
Hoppas ni har en forsatt bra kväll.





Kommentarer
Postat av: mami

Ja jag hoppas att du är nöjd över det lilla jag kunde ge dig iaf....å jag tycker du ska satsa på en dator, det lär du ha mest nytta utav iaf ;)

2009-12-23 @ 23:31:19

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0