miss it.

Allt suger, gah.. haha är så himla less på allt har bara lust att stänga in mig på rummet,
slänga ut mobilen i gräset (JA!! SNÖN HAR TINAT IGEN..)
gah, känns som om jag alltid känner såhära när jag ska skriva, men ja det händer en del runt mig nu.
för mina kompisar och för mig och allt ja..

Men allt suger iaf, jag sitter här och ett fån.. har ont i magen sen pizzan.
Skulle ju äta pizza igår men kunde typ inte äta nått mådde dåligt som fanm
så ist åt karin upp den idag.. Känns som om jag är bakis fortfarande ;o.
Satt och pratade lite med mormor, vi ska på stan på onsdag och kolla lite (peka ut julklappar) mm.
Hade hittat ett as snygga leggings på bikbok's hemsida och eftersom ö-vik är så retard lär vi inte få hit dom.
Så skulle beställa dom och mormor skulle betala dom, men såå klart så kan man inte köpa på internet från bikbok.
Blir så less! Satt och kollade på lite bilder på datorn och hittade bilder sedan jag och Elin var i Falkenberg i somras.
och kom på hur jäkla mycket jag sakna det, bara sitta uppe på sandkullarna och prata och se ut på havet och bli bjuden på fest av randoms (fast man for ju aldrig på dom), cykelturer på cyklarna, shoppandet, ja allt!
Tänkte lägga ut lite utav bilderna jag har, men tyvär skickade Elin bara bilderna på mig..
(klicka för att se bilderna i större format)



Elin kommer nog döda mig nu.. men hittade en bild på hon :D




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0