mammor.

Jag har kommit fram till att mammor är jävligt underbara,
dom vågar prata om saker som inte pappor vågar prata om ibland.
Dom kan även våga skrika på dig sen en timme senare komma och säga att dom älskar dig,
att gråta på mammas axel må vara det bästa som finns..
Helt ärligt så hoppas jag att alla barn kunde få uppleva något sånt,
mjaru..

Idag ska jag färga mitt hår.. brunt :)!
SEn ska jag på hockeyn och sådant. så vi ser väl om jag hinner skriva något mera.
Måste förresten säga att det var dåligt skön vinst mot HV71 häromdagen! :)
Ha en bra dag!


Livet består av misstag, man lär sig utav dem.



Kommentarer
Postat av: Mami

Älskar dig gumman över allt på denna jord. Du å jag <3

2009-12-10 @ 22:57:56

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0