Luftslottet som sprängdes.

Nu ska jag fixa mig (sminka mig, osv.) för snart så ska jag och mamma äta sedan bär det av på bio,
vi ska självklart se luftslottet som sprängdes! Känns så bra för har väntat på den så länge,
någon som har sett den? isf vad tyckte ni om den? :)

Såg inte idol igår men fick höra utav mamma och läste på facebook att eric vann,
tyckte ni att det var bra eller dåligt? varför?
Kul att få se vad ni tycker om det också!


eller

Har tyvär jätte bråttomt så hinner inte skriva något mera,
men självklart så skriver jag efter bion!
Ha en bra dag /k


När man haft riktigt bråttom måste man stanna upp och vänta på sin själ.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0