less

Hade skrivit ett rätt så långt inlägg igår och när jag skulle publicera det så cpade sig internet..
Jag hade utvecklingssamtal och det gick rätt så bra, sen var jag hos tandläkaren.
Trodde jag skulle dö, jag skulel röntga mina tänder och hon tryckte ner den dära röngten saken i käften och usch.
Fick lite spykänsla medans jag hade lust att ställa mig upp och slå till hon, haha.

Idag har det absolut inte hänt något speciellt, hade andra körövning till lucian.
Är så less på dom jullåtarna känns det som ;o. haha, men det känns skönt ändå.
Jag menar då vet man ändå att det är nära jul och allt sådant,
snön vi fick försvann.. Men igår när jag var påväg hem från träningen så snöade det igen!!
Så det är snö igen :D:D, fast inte alls mycket.. det suger.
Längtar till luciahelgen som tusan, då ska vi upp till farmor och farfar så om det är snö så ska jag köra skoter!
Har väntat så jävla länge på snö,skoter och snowboard!
Det är bland dom härligaste känslorna jag känner, känna snön och kylan (tyvär) och sen åka snowboard
eller köra skoter då känns det som om inget att förstöra en, ingen kan trycka ner elelr få mig att må dåligt.

Just nu känner jag mig lite less på allt, men ska snart städa rummet och göra mat.
Sen lägga ut mig önskelista (vet att mamma,låtsas mamma & kanske mormor kollar ibland så;)!)
Men när jag är less på allt så sitter jag och lyssnar på "Miss Li" hon får mig alltid så himla glad,
hennes musik är liksom spralig elelr vad man ska säga! gaah, ni måste verkligen lyssna på hon!
Ha en bra dag!


Inget är omöjligt, tro på dig själv och följ ditt hjärta.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0