last night.

Efter att jag hade sminkat min mamma igår så for jag hem till Elin,
började dricka lite igen och sådant. Sen så kom det mera folk och vi öste!
Det slutade med att vi var 5st som skulle sova i Elins lägenhet (som är en 1a..)
3 i sängen och 2 på soffan, blev så jävla varmt så runt 5-6 innan jag somna gick jag och la mig på golvet.
Fy tusan vad skönt ja låg där! tills imorse då man vaknar runt 8 av att det är iskallt,
alla täcken är upptagna och smärtan i ryggen har blivit värre..
Snodde Rasmus och Tobbe's tröja och la dom som täcken, senare så kom Elins mamma.
Vi åkte till kvantum och handlade lite mat till Elin, det eckade i hennes kylskåp!! hah
Sen for vi till max och beställde hamburgare for hem till mig och åt den,
sen så började jag och elin baka pepparkakor. Var meningen att vi 4 skulle det, men mammorna bara åt degen.
Och nu sitter jag här och väntar på pizza (Y) gaha! så gött

Har fått lite bilder sen i fredags så hade tänkt att lägga upp dom här!
(klicka på bilderna för att se i ett större format)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0