kallt.

Ja det börjar bli kallt ute nu, och bussen åkte förbi mig 2ggr i stan idag så började vandra halvvägs hem..
Trodde verkligen att jag skulle frysa ihjäl, men kom på att bussen från stan gick snart så hoppade på den.
Och fick lite värme i mig innan jag började vandra lite mera.

Hade no-prov idag, gick inte alls bra kände jag..
Och fick även veta att vi har 4 prov nästa vecka, käns lite halvdrygt sådära ;o.
Dom verkar inte kunna planera upp så vi slipper ha alla prov samma vecka iaf,
ibland känns det som om lärarna är dumma än vi elever.. haha

Men nu måste jag baka och sedan forsätta att fin slipa det sista på hemprovet.
Ha en bra dag!


Ingen människa kan ta hur mycket skit som helst.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0