JULLOV!

Imorse så hade vi fika med klassen och sedan hade vi nior Julrevyn!
Gick sådära, micken failade jäääkligt fint hela tiden så ja.. Och vissa skämt förstod bara vi 9or.
Åkte hem en stund och började städa mitt rum, sedan bar det av till staden med Jennie.
Gick och tog ut pengarna och sedan gick vi och sola en stund och sedan hem igen,
började städa mitt rum helt nu det vill säga damsuga,torka golv,fönsterbräda osv. och ren bädda.
Kom på att jag måste in till stan för att byta ut min mammas julklapp,
så när mamma kom hem halv 4 bar det av till staden igen.
Träffade även min vän Savvieeee, bytte mammas julklapp och sedan for jag hem igen.
Nu sitter jag här och har nyss ätit "kvälls gott med pulla".. fråga mig inte om namnet.
Men det är tacokryda & sås, kyckling och sådant sen så äter man det med nachochips(?) :)
Nu hade jag tänkt att åka till Elin och umgås med lite folk och sånt!
Skriver imorgon om jag har tid (har som sagt lilla julafton imorgon så hela släkten på mammas sida e här)
Ha en bra dag/kväll! hoppas ni får en bra första dag på lovet.


Life's what you make it.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0