Julbord x2.

Idag har varit en jätte bra dag, hade musikprov första timmen. (gick sådära.. haha)
Sen så hade vi hk där vi gjorde ett julbord, så otroligt jäkla gott!
Direkt efter åt så hade vi  lunch, gissa vad det var ;).... julbord såklart.
Så har ätit två julbord + massa julgodisar, så lär ha gått upp något kilo idag vill jag lova.
men lika glad är jag för det, kurviga tjejer är finare trots allt!

Nu hade jag tänkt att slänga i mig lite mat och kolla runt lite,
sedan ta bussen till staden så jag kan åka till Själevad.
"Julavslutning" där idag, så lär bli nå julfika/julgodis nu igen (Y)..
Tycker att den hära veckan går otroligt segt,
det känns som om det är torsdag.. jag önskar det var torsdag.

På fredag ska jag till Elin med Jacob och Kristian,
vi ska se på lite film osv. :)! lite fredags mys.
men nu ska jag kolla vidare på datorn,
vi får höras senare eller imorgon!
Ni lär ju märka :)! Ha en bra dag.


Life's what you make it!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0