julafton

Åkte som sagt till pappa idag under eftrmiddagen, vi öppnade julklapparna och sedan kom min farbror.
Pappa och han började att dricka medans vi barn såg på filmen "nu är det jul igen",
strax efter att kalle anka hade börjat så promenerade vi ner till pappas mormor. ( hon bor längre ner på gatan.. hahahah) Där var farmor,farfar,kusiner + en pojkvän,faster och hennes man, såg på kalle anka med dem.
Sedan blev det "kan du vissla johanna?" efter den filmen så åt vi julmat, åt dock inte så mycket..
Tror det kommer att komma ut julmat ur mina öron nu efter jul, haha.
Sedan så la vi kusiner i soffan och såg på scrubs osv. och sedan fick vi julklappar av farmor osv.
Så imorgon ska jag åka till Onoff som börjar sin mellandagsrea då, ska köpa en ny dator,en bärbar.
Blir dock lite tråkigt när alla ska gå och shoppa på lördag då mellandagsrean börjar, köper upp allt på dator.
Men det känns jäääklgt värt det trots allt, just nu så sitter jag i soffan med mamma och hennes kille.
Vi ser på "Päron till farsa", så underbart rolig film. Tror att jag ska gå och sova snart, så jag kommer upp imorgon. Just nu sitter vi och diskutera om våran hund ska bli en  inne eller ute kat, hon är typ aldrig ute nu medans det är snö.. hehe, just nu sitter hon och äter på mig, ska klappa na så hon blir glad :)!
Hopas ni får en bra julaftons kväll!


Kommentarer
Postat av: mami

om våran hund ska bli ute elller inne katt? vad menar du egentligen? hahahahahah

2009-12-25 @ 01:07:58

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0