jul, redan?

Till och börja med så undrar jag om någon vet vart man kan köpa julkänsla!?
Isånnafall hur mycket kostar det och vart finns det!?!?!? Behöver det verkligen nu..
Har ju som sagt lilla julafton med mamma idag medans det är dan före doppar dan,
känns lite konstigt. Just nu känns det som vilken dag som helst, elelr som en födelsedag.
Drömde en konstig dröm inatt ;s. Drömde att jag hade fått en gammal kamera ni vet där man får bilden dirr?
orkade inte skriva direkt.. förlåt, aja iallafall så gick jag och knäppte kort på alla, exakt ALLA!
Sen efter ett tag blev jag porrfotograf men bara på tjejer? och sen blev jag lesbisk..
HAHAHA, hoppas drömmen inte slår in. Mina drömmar brukar hända, ibland så.


Mamma håller på att dunka julmusik och städar förfullt där nere tills släkten kommer,
medans jag sitter här lat som ett svin och undrar vad jag ska ha på mig.
Jag tror jag är för lat för att ens gå och kolla vad jag har i garderoben,
men haha det är jag så..

Tycker det var dåligt planerat av skolan osv. att vi får sluta två dagar innan jul,
yeey vilken julkänsla man hinner få innan man ens ska börja öppna alla julklappar.
Menmen that's life i guess, släkten kommer inte hit förän runt 4.
Då lär vi väl äta osv. sen öppna julklapparna, skriver sedan vad jag har fått och sånt :)
ska klä på mig nu och sedan gå ner och hjälpa min mamma så hon slipp göra allt själv!
Ni får ha en bra dag vad ni nu ska göra medans jag äter julmat osv.


Hate me or love me, I don't care.
If u hate me then fuck u, if u love me then thank u.



Kommentarer
Postat av: mami

Tack för hjälpen gumman <3

2009-12-23 @ 23:29:43

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0