hemskt..

Jag kom och tänka på en sak som är jävligt hemskt egentligen,
en kompis till mig som heter Dennis är fälld (kan man säga så?) för 2våldtäkt och 1 våldtäktsförsök.
Och han är OSKYLDIG. det är det som är det hemskaste, hur kan man göra något sådant?
dom har ju förstört hans framtid, och idag togs han från sin familj och sådant och ska till ungdoms anstalt
i 3 och en halv månad... ÅÅH JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR!
Ni kan läsa på hans bror,hans mammas och hans brors tjejs blogg (tror dom äger den)
Där kan ni få reda på mera vad som har hänt osv. Sen kan ni även skriva upp er på en lisa på namnskit.
Och om ni verkligen tro på allt detta så kan ni gå med i facebook gruppen "Fria Dennis!"
Jag tycker att det är hemskt som fan för jag vet att han inte skulle kunna göra något sådant..
Här är bloggen iaf!
www.friadennis.se



Kommentarer
Postat av: Jess

Jag hoppas att du blir våldtagen och sedan blir utfryst och mobbad av både dina vänner och vuxna.

2010-03-26 @ 13:47:43
Postat av: Anonym

Fyfan. Jag kan inte beskriva med ord vilket hat jag känner för såna som dig. Kom inte ner till Stockholm säger jag bara

2010-03-26 @ 17:50:18

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0