Helg.

I fredags så for jag då till Elin med Jacob och Kristian vi drack lite och sådant,
sov även över hos Elin. Mitt på dagen under lördag så hämtade Elins föräldrar oss och vi åkte och åt thaimat.
Åkte hem och sov en stund till och ja, sen så vaknade jag av att Elin plockade bort i lägeneheten så klev upp och fixade mig lite och sen så kom Jacob och Krisitan igen. Blev dock en nykter kväll för mig,
skulle åka hem med en kompis med han fick körningar så körde dom före mig..
Väntade i typ 2-3 timmar men han kom aldrig så jag pratade med hans lillebror som skjutsade hem mig istället.
Kom väl hem runt 2-3 någonstans där, åt lite frukt och sådant sedan så somnade jag ganska snabbt.

Jag får fortfarande adventspaket utav min mamma, vet inte riktigt om ni tycker att det är super töntigt?
men helt härligt så är det rätt så kul :D! Fick ingen första gången men har fått sminkborstar,godis och trosor.
Ni vet "Pieces" från veromodo/only,  super sköna :D! haha.
Snart så får vi besök av några från Ljusdal så ska nog ner och dricka kaffe och prata lite med dom,
sen så vet jag inte riktigt..  Jag har bestämt mig att bara köpa en julklapp iår, och den är till min mamma!
Sen så hade jag tänkt att skriva lite dikter till resten i släkten! :) Tänk er, det är bara 4dagar kvar till julafton!
Eller för mig är det bara 3 till min första julafton och 4 till riktiga julafton, såååå nice :D!
Är bara lite sur på skolan för vi slutar den 22dec iår, lite försent tycker jag..
Men nu ska jag gå ner och vara lite social! Ha en bra söndagskväll!


Var dig själv, alla andra är redan upptagna.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0