Hate this.

Jag hatar den dära känslan när det känns som om man är värdelös och inte klarar någon,
även den känslan när det känns som om alla hatar en suger som tusan kan jag lova!
gaah, jag har börjat fått tillbaka den känslan så har inte sån super stor lust att blogga idag.
Allt som var perfekt och super bra idag, sen så kommer det hära som en slag i magen..

Bloggar kankse imoorgon istället, annars så märker ni ju när ni får ett inlägg igen!
Förlåt om jag är tråkig men aja.. ha en bra dag!


Ingen är perfekt, inte ens dom som tror att dom är perfektast och inte göra några fel.
Det kan jag lova för en sak är säkert, alla gör fel.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0