happy girl.

Ja jag kan ju säga att jag är en glad tjej idag iaf, och en väldigt trött..
Klev upp 10 över 8 och jag börjar 15 över 8 (A) haha, kom i tid iaf.
Vi fick veta det mesta av betygen idag och är godkänd i alla ämnen (vg, och mvg i vissa då.)
Så blev happy, har inga ig!! :D:D so härligt, bara jobba på nästa termin så får man bättre.
Det svåraste av allt är att man är 15/16år och ska bestämma hela sin jäkla framtid,
känns så otroligt jobbigt och svårt. Saken är den att jag inte vet vad jag vill gå heller ;s.
En kompis ska gå i östersund så jag tror jag ska kolla lrunt och lite och kolla vad som är lockande,
vill verkligen verkligen gå frisör men sen är det där med pengarna också..
det brukar väl vara över 200? det tror jag knappast att jag har, vi får väl se! :)
Nu ska jag itne tänka negativt för då förstör allt, men gaah vad glad jag skulle bli om man kom in!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag,läsa på till julrevyn som vi har på tisdag iaf.
Jag har kanske en av dom största rollerna så lär vara bra om jag kan alla repliker.
Kanske bara ska ta en lugn kväll med härlig musik, dusch,massage,peeling och sådant?
låter himla lockande iallafall, så jag kan vila upp mig lite innan helgen (Y).
Men nu ska jag gå och se på tv eller något! ha en bra dag sötnosar!

What Goes Around…Comes Around.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0