godmorgon.

Godmorgon! jag har precis vaknat efter en rätt så rolig kväll, blev väl lite si så dära ett tag.
Någon spydde och hade fjortis fylla, jag och micha fick damp Xd hahaha, en höll på att decka där den andra tjejen hade spytt så jag fick lov att gå och skrika på na! resten utav kvällen vare ös.
Såg på "livet enligt Rosa" när jag kom hem, hahah så somnade runt 4-5..
Känner att jag har vänt på dygnet som tusan, inte allss bra känner jag men vafan de e lov!
Jag vill försöka dra med mig mamma min till slalombacken eller liknade snart,
skit länge sedan jag åkte nu.. Men snart efter lovet så lär vi fara till solberg/ås med skolan och då blire snowbard! det e nice om tusan,
åker ni något sådant? isånnafall vad? :)

Idag vet jag inte alls vad som händer,kanske kolla om min mamma har lust att köpa en hårfärg till mig.
Mitt hår är lila i vissa sken och i andra sken så är det rött med svart underhår (precis som jag hade).
Så har ganska stor lust att fixa till det känner jag, vill ju som sagt vara brunhårig!
Tror jag ska övertala mamma min att vi ska lyxa till det, äta as god middag och så vidare.
Tvinga hon hyra film och köpa lite godsaker, bara hon och jag eller så kanske hittar jag på nått annat.
Sitter och kollar på "broke knows best", dom åkte båt och solade gaah vad skönt det såg ut..
Men nu ska jag ner och klä på mig och göra lite frukost, kanske baka eller nått :)!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0