God jul!

Nu har jag klivit upp och fått på mig kläder och sminkat mig,
jag satt vid datorn till ca. 5-6 igår kväll? haha ja, fråga mig inte varför.
Först var jag trött sen blev jag övertrött sen blev jag pigg igen så ja ;o.
Vaknade runt 11-12 att jag hade somnat ifrån tv;n inatt och det var pippi på tv! haha

Just nu sitter jag och väntar på min mamma som skulle hämta upp mig runt 1-2,
så då åker jag väl dit och fixar det sista med håret och sedan så ska vi gå ner till hans momor.
Där är då (eller så kommer dom sedan) mina kusiner från Sidensjö, inte så ofta vi träffas så kul!
Kanske ska se på kalle anka där? ja jag vet inte alls, dock så hatar jga kalle anka om jag ska vara ärlig.
Hur kan det vara kul att titta på samma sak år efter år?! "det är en tradtition Karin, titta nu!"
Vi kanväl skaffa en ny tradition och inte kolla på kalle anka? :)
Sedan så blir det julbord (mitt 4e..), gaah är så less på det så jag skulle kunna spy.
Få se hur länge jag blir där, ska kanske till mormor en sväng och sedan hem till mamma eller till hennes kompis.
Ja, vi får helt enkelt se hur det slutar! Nu hade jag tänkt att tvinga mamma att knäppa en bild på mig,
så ni får se min jul outfit! så ska springa ner en stund nu innan pappa kommer.
Hopppas att ni alla får en bra jul med många och bra julklappar!

När stormen landat så finns det inga parkeringar kvar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

klokt citat lägst ner!

2010-01-05 @ 22:27:33

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0