fulltupp!

Igår efter skolan så gjorde jag lite läxa och sedan hoppade jag i duschen,
sen så for jag till min kära vän Eliin! Vi gick och åt,snackade och sen kom Elin och linus.
Började städa lite åt Eliin och sådant sen så började vi dricka lite, kom mera folk.
Blev lite skit sedan, och alla drog blabla.

Vaknade imorse och åkte nästan till Brittany's mamma och kolla på deras hunddagis.
Sedan så åkte vi till affären och köpte lite godis, sen gick jag till Ida.
Kom nyss hem därifrån och nu sitt ja här och har nyss ätit fläskfilé :)
Får se vad som händer ikväll, skulle egentligen vara med Jennie men hon fick hinder.
Nu ska jag ner och sminka min mamma!
Ha en bra dag!


Ibland kan verkligeheten bli för verklig.

Kommentarer
Postat av: jennie

Du får ta och berätta om fredan sen hjärtat,

och nästa helg då jävlar :))<33

2009-12-06 @ 11:11:25
URL: http://jennieeejner.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0