film.

Sitter här just nu och väntar på att Nicklas och Alex ska komma hit, men jag är lite dum..
Dom har aldrig varit här förut och jag sa att dom får hitta hit själv, hahaha hur dum är man på en skala då?
9 kanske.. om 10 är värst :)! vet inte riktigt vad vi ska göra men tror vi skulle se på film om Nicklas ta med sig nå filmer. Mamma for nyss ut på krogen så jag är ensam hemma hela kvällen, skönt!
Har gjort en ansiktsmask och scrubat ansiktet idag, och nu sitter jag här med en påse godis.
I mitt kylskåp befinner det sig två coca-color... extreeeem gott, så jag ska äta godis och bli fet ikväll.
Har tråkigt så har knäppt en del bilder med camen, vara sig själv var det va? :D


hehe.. ingen kommentar.

(klicka på bilderna för att se i större format)

  
HAHAHAHAHAH. jag älskar mig själv.
Hoppas ni får en bra kväll vad ni än ska göra!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0