det sista kvar..

Hallå där bloggen i blåbärsriset, skojade lite.. haha är på damphumör :)!
Kom hem från Elin för ett tag sedan, vi var där med Kristian,Mattias,Jacob,Johan,Therese sen var även några andra där en stund. Vissa drack och vi andra satt och chillade och lyssna på musik.
DEt var jääkligt nice ;), nejmen det är kul att Elin också har börjat vara med mina Självadare!
Just nu sitter jag och fixar det sista tills imorgon, mammas paket ofc.
Känner mig lite taskig som bara köper julklappar till min mamma men jag tyckte det kändes bäst.
Har kommit henne närmare nu detta år och ja en del andra saker så.

Har ni inte tänkt på hur sjuk julen har blivit egentligen?
Förut var det verkligen visning att man firade jesus födelse och nu handlar allt om julklappar..
Det bästa som finns är när släkten är samlad och man äter god middag och har kul tillsammans,
det är typ det som är jul för mig. Visst julklappar vill jag väl ha genom att man har haft det sen man var liten.
Aja, ska sluta disskutera onödiga saker känner jag..

Men ska fixa klart det hära sista till mamma sedan hade jag tänkt att hoppa i duschen,
fråga mamma,bror och Brittany om vi kan se på film eller något sådant.
Mysa lite dagen "innan" som det trots allt är för oss nu, eller hur man ska säga det.
Hoppas ni har haft och har en trevlig kväll på eran första lovdag (för vissa är det det så :D)

Lev livet nu det går inte i repris!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0