cold.

Igår kväll runt 12 bestämde jag mig för att gå till Elin och umgås med pajka (pojkarna),
det är ett x antal km till hon från mig och jag hade mina leggings med hål i (Y).
Typ direkt när jag kom dit så frågade mamma om hon kunde komma in ett tag och det gjorde na,
vi drack lite, sjöng till musik och var allmänt fåniga och killarna? dom ska vi inte ens prata om.. haha
Sen så försvann mamma och vi var kvar så vi körde "jag har aldrig" hahaha blev en del dricka där.
Sen så kom mamma tillbaka och vi drack lite osv. sen runt 3 kom vi hem efter åkt taxi.
Fy sjutton vad dyrt det är med taxi! gah, tur ja inte betalade.

Ikväll vet jag inte alls vad som händer, har nyss sett på "The ugly truth" det är en film ni borde se!
ska snart gå och slänga mig i duschen, inte bokstavligt då men.. hahaha
Sedan fixa mig lite och äta frukost istället för godis och cola :D, inte den bästa frukosten.
Men det är den godaste frukosten iaf, kanske ska leka med Elin ikväll eller något? ja vi får se.
Nu hade jag tänkt att slänga mig i duschen, ha en bra dag!


Killar är som en toa, antingen full av skit eller upptagna.
Eller som mamma själv sa: Killar kommer från en annan planet.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0