Besviken.

Ja jag kan ju säga att jag är lite besviken på filmen, ni som ha följt min blogg vet hur mycket jag tyckte om dom andra.. Och jag måste ju säga att den hära filmen var bra men absolut inte lika bra som dom andra, filmen var jäkligt seg och saknade alldes för mycket action. Men det är min åsikt! :)

Sitter här och väntar på Jim och Jennie som är/borde vara här vilken minut som helst,
eller haha.. beror på hur seg dom är på att gå :D
Vi ska nog se på film och tjocka oss med massa godsaker och prata en del,
sen så tror jag att Jennie skulle sova hos mig eller vad na sa! Dom kom nu så skriver väl imorgon eller så! :)
Ha en bra kväll! /k

Lev livet fullt ut så länge du kan.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0