babee


Jätte gammal bild som elin gjort till mig.

Vi har varit med om mycket, vi kommert vara med om mera saker.
Vi har skrattat tills vi gråtit vi har gråtit och trott att vi aldrig skulle skratta igen.
Vi har gjort mångaa sjuka saker tillsammans, och dom sakerna kommer jag alltid att minnas.
Vi har bråkat men vi har hittat tillbaka till varandra, ingen har tagit varandras plats i hjärtat.
Och det kommer dom aldrig kunna göra! du och jag vi är ett, du och jag tillsammans är oslagbara.

Det har varit hemska kapitel i våra liv och här kom ett till..
Men vi klarar det tillsammans, vi har våra vänner och varandra och glöm inte våra föräldrar.
Jag är några knapptryck bort, några hus/mil/km bort.
Men jag finns alltid här för dig, för jag älskar dig Elin<3!

(ingen dikt jag vet, skrev bara något)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0