rubrik?

Igår var jag hos Ida, vi såg på Eva & Adam. haha
sen så åt  vi makaroner,kakor och ja allt,
sen så kollade vi på idas fotoalbum, såg bebis bilder på:
malmen,alex,coffe och ja. sen bilder från minietten på
fredrik,daniel och ja massa :D,
Sen så drog jag hem och såg tv med Jimmy,hanna,klas och hans tjej.
(hanna är min låtsas lilla syster, klas är min riktiga bror. jimmy är hannas
låtsas store bror) hahaha,
och Idag så ska jag till mamma och äta surströmming med släkten,
sen åka tillbaka hit, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Det är fest i grottan, fest lite här och där, eller så är jag bara hemma.

Ja som sagt inte så mycket bestämt.
Jag lägger in en bild på dagens outflit sedan (har batteri nu)
om inte min kära låtsas lilla syster sitter vid datorn...

Ha en bra dag/kväll!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0