usch vilken dag.

God dag, godmiddag? vad man nu säger vid den hära tiden :D
Jag klev upp 9 imorse,var jävligt trött efter 3-4 timmars sömn.
Fixade mig och åt frukost.. 3 skedar äckliga flingor sen ett glas mjölk.
sen gav jag mig mot moppekursen, Var jävligt drygt att sitta där sen 10 till 16.00.
Kände 2 stycken på kursen, aa bara teori idag...
sen imorgon blir det "uppkörning" och prov..
Sen kom min mamma och hämtade mig därifrån och sedan så for
vi till kvantum och köpte cola, sen for vi till målet och köpte kebabtallrik till mig (L)(L)
så jag sitter här och äter/dricker det! :) sen ska jag böga lite moppe -.-'
Ikväll låter det som om jag ska åka lite bil med Alex,my frieeend.
annars lär jag plugga till provet! :D  Tomas Ledin är här i örnsköldsvik och
har konsert (eller vad man ska kalla det) ikväll så min mamma ska dit,
så blir helt ensam hemma. det är skööönt :).



här är dagens outflit,
Jeansleggings - vero moda.
svart linne (syns dock inte) - vero moda.
Vitt linne -  Indien, nattmarknad.
Svart kofta - vero moda.
Guldigt armband - glitter.




Ha en bra kväll/natt!♦ /k

Kommentarer
Postat av: Chelise

Sv: nejnej, men tack :)

Stella var på väg att resa sig i vagnen så typ ramlade hon till och landade olyckligt på armen :(

men det gick att fixa till som tur var :)



jag vet inte vad du ska skriva om. jag har själv svårt att komma på vad JAG ska skriva om xD



ha en trevlig kväll. kram

2009-08-08 @ 22:41:21
URL: http://chelise.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0