U're my sunshine.

                                                                       Var som sagt hos elin igår, det var nice! :)
vi var massa folk, satt och drack och sånt, efter ett tag började
resten som bor i lägenheten
klaga så vi skruva ner musik och satt mer och chilla,
sen gick vi ut och satt ute då kom polisen,
dom var rätt så snäll då. sen for dom,
sen så satt vi kvar där sen kom det mera folk som vi börja snacka med,

och sen kom polisen igen och var sur så då drog vi till norra och satt där och jag och en kompis var och köpte
korv och så kom polisen och klaga, sen när vi hade kommit ut så skulle vi inte vara kvar nästa gång dom kom dit.
efter en halv timme kanske så började alla dra sig hem, jag kom hem runt 3-4.
så lämpligt trött när mamma väckte en halv 12 imorse. 
sen idag så for vi till pappa en sväng,
skulle hämta lite kläder,sen for vi på stan.

mamma skulle hämta ut sin telefon (den har varit på lagning) sen så fixa vi det
sen så gick vi där en stund. Åt lax idag,så jävla gott :). nu snart ska jag dra ut till johanna med några.
ska förresten fixa bloggen imorgon eller nått, så fult när den är såhär :D

Ha en bra kväll!
skriver kanske när jag kommer hem eller imorgon.♦ /k

Kommentarer
Postat av: Sandra

det var ändå en nice kväll :D kul att träffa dig!

2009-08-05 @ 21:04:45
URL: http://sandrasorlin.blogspot.com
Postat av: rune

jag är polis!

2009-08-11 @ 14:57:55

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0