underbara vänner.

Hejsan igen (haha några timman efter..)
Jag tog moppen till pappa för mamma skulle nånstans,
sen så var jag hemma sen så kom Elin Romin hit.
Vi såg på "pojken med randig pyjamas", det är en film ni borde se.
Btw kom på en bok ni borde läsa också, 14 år till salu.

sen så drog hon hem runt 10 kanske, och då ringde Elin (haha)
alltså Elin Jonsson, hon var i lägenheten med miche.
Så drog dit med moppen och satt där prata om allt och inget.
Ni är helt underbara girls!♥  vi får inte tappa varandra när skolan börja..
sen så skulle dom till norra och köpa mera groggvirke och mos. HAHAH
så då drog jag hem, så jag ska väl kika vidare lite här på internet.
Sen krypa ner i en varm skön och stor säng (Y) det gillas.

Juste sa att ni skulle få dagens outflit bild..
men jag märkte att jag inte har nå batteri till kameran.
Så ska fixa det, annars får ni cam bilder.. hahah,
Min kissekatt (min kattunge) Doris sitter här brevid mig,
och tittar på mig som om jag vore ett frågetecken och hon klöste
mig idag.. ser ut som jag har skärt mig ;o hahah.

Ha en bra natt/morgon!♦ /K


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0