just smile for happines!☆

Hm.. ja jag hade ju då som sagt tänk att börja blogga.
vi ser väl hur länge det håller :D haha,
idag så har jag inte gjort nå mycket alls,
typ duschat skrubat kroppen,raka benen och sånna saker.
skönt att kunna rå om sig själv ibland :)
nu ska jag bröja fixa mig snart,bara mitt hår blir torrt.
vill inte använda hårfönen och slita på mitt hår ännu mera
så det bästa är att låta det självtorka och få äckliga lockar..
sen så ska jag ut och provköra min moppe, jätte kul..
  aja sen så lär jag väl äta middag eller så
sen ska jag dra till elin till hennes lägenhet med massa folk :)
kulkul, men nu har mitt hår nästan torkat så ska göra i ordning mig.

ha en bra dag/kväll. ♦ /k


 

dina ord  får mig att le,  (vilken mörk natt som helst)




dina ord  får mig att le, 
(vilken mörk natt som helst)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0