surströmming.

Hejsan!
Är nu hos mamma, har nyss ätit lite surströmming med mormor och morfar.
Min kisse sprang bort idag..sen kom hon tillbaka :D happyface.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll,
kanske se lite film med pappa eller nå! :) skulle vara äckligt skönt att basta..
så lär kankse bli bastning eller nått också.
skönt att bara vara hemma, men samtidigt så vill man ju göra det mesta nu på slutet..
Eller så kan jag fråga min låtsas lilla syster kom jag på. (Y)
 
Hhaha juste, har en 20åring som är dö kär i mig,
han kommer från
Spanien,jag ska flytta dit,leva med han och sedan gifta mig med han..
HAHAHAHA, ja det är iaf hans plan ;).men han hatar mig lite just nu,
för jag ska bli rödhårig? haha


Vad säg som frågestund snart?


Michelle Strinnerhed & Eliin Jonsson

              
u're the worlds greatest!♥


Ha en bra kväll! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0